הדאבל היומי של TELESPORT

שני משחקים מעניינים מרכיבים את הטור היומי שלנו. אלמריה מארחת את קאסטיון בליגה השנייה בספרד, ופארמה מול אודינזה בקרב חשוב בליגה האיטלקית

יום שני 16 ספטמבר 2024
מערכת TELESPORT
אלמריה - קאסטיון - 1 (יחס 1.80)

מעל 2.5 שערים (יחס 1.70)

משחק במסגרת הליגה השנייה בספרד, מפגש בין אלמריה שבמקום ה-14 בטבלה, אל מול קאסטיון שבמקום ה-16. אלמריה עם ניצחון אחד מפתיחת העונה, כשהיא גברה בחוץ על טנריפה, לצד תוצאות תיקו מול ראסינג ומול גיחון, לצד הפסד במחזור האחרון מול אלדנסה. קאסטיון מנגד, עם שני הפסדים מפתיחת העונה, אחד במחזור הפתיחה ואחד במחזור האחרון, לצד תוצאת תיקו אחד וניצחון בודד בחוץ, מול בורגוס. המפגש האחרון בין השתיים היה לפני שלוש עונות, במסגרת הליגה השניה, אלמריה ניצחה אז פעמיים, בבית ובחוץ ובתום אותה עונה, קאסטיון נשרה לליגה השלישית. למעשה, אלמריה ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים בין השתיים, כשבשלושת המקרים, לפחות שלושה שערים בממוצע למשחק. זה בטוח שהסטטיסטיקה הזו תחזיק גם היום, אבל שווה לנסות את זה. 1.80 על אלמריה, שעל הנייר, טובה יותר מהמארחת ו-1.70 על אובר 2.5 שערים במשחק.

פארמה - אודינזה - 2 (יחס 3.00)

פארמה שהעפילה בתום העונה שעברה מהליגה השניה, פתחה את העונה עם תיקו ביתי מול פיורנטינה, ניצחון אולי מפתיע, 2:1 בבית על מילאן והפסד במחזור האחרון, 2:1 מול נאפולי. בשלושת המשחקים, פארמה נראתה טוב בסך הכול. אודינזה שתתארח אצלה היום, פתחה את העונה עם תיקו מול בולוניה בחוץ ועם שני ניצחונות רצופים לאחר מכן, שניהם בבית מול לאציו ומול קומו. פארמה היום קצת עם צרות בסגל שלה. השוער הראשון, סוזוקי, מושעה ולא ישחק. ואלרי, אסטבז, קובאלסקי ובנדיסזאק פצועים ולא ישחקו. אודינזה מנגד, בסגל מלא למשחק, למעט אלכסיס סאנצ'ז הפצוע, שהוא בספק למשחק היום. השתיים נפגשו לאחרונה לפני שלוש שנים, בעונת הירידה של פארמה, אז ניצחה אודינזה, 3:2 בבית לצד תיקו במגרשה של פארמה. בעבר פארמה היתה חזקה יותר וגם ניצחה את אודינזה ביותר מפגשים בין השתיים. בשנים האחרונות, פארמה רחוקה מלהרשים ולמרות שהעפילה ליגה בתום העונה שעברה, רבים צופים לה עונה לא פשוטה, בתחתית הטבלה. ללא השוער הראשון שלה ומספר פצועים נוספים, אודינזה שנראית טוב עד כה, יכולה להשיג במשחק הזה שלוש נקודות מלאות. פי 3.00 על ניצחון חוץ שלה, שווה לנסות את זה.

תגובות

b

טלספורט בפייסבוק